A Magyar Földgáztároló Zrt. Informatikai Platformja (SMCS) kényelmes és gyors megoldást biztosít az ügyfelek igényeinek definiálására. Az aukciós modulnak köszönhetően az ügyfelek saját számítógépükről, elektronikusan tudják leadni gázigényüket.

Szintén elektronikus úton tölthetők fel az ügyfelek és Társaságunk kereskedelmi kapcsolatának előfeltételét jelentő dokumentumok (bankgarancia, igazolások stb.) is. A platform az év közbeni kapacitásértékesítést, a kapacitások visszaadását, valamint másik ügyféltől való átvételét is támogatja. A napi, operatív feladatok elvégzésének előfeltételeként az informatikai rendszerbe betápláljuk a tárolókra vonatkozó műszaki paramétereket, a tárolói kapacitást, a napon belüli rugalmasságot.
 
A rendszerben az esetleges karbantartási munkákat is rögzítjük, hiszen ezek is hatással lehetnek az ügyfelek napi nominálásaira. Ennek köszönhetően vevőink az Informatikai Platform felületén az adott gáznapra vonatkozóan megtudhatják, hogy mekkora a kiszolgálható földgázmennyiség, valamint elkészíthetik gázmérlegüket is.